A construción deste blog responde ás inquedanzas e á iniciativa dun grupo de nais e pais na defensa do ensino público e como medio de protesta ou mobilización fronte aos recortes da Administración e a continua desvalorización da educación pública de calidade en Galicia. Denunciamos as dificultades e os crecentes recortes e entendemos que este non é un problema exclusivo do profesorado, aínda que fose este colectivo o que iniciou as manifestacións ao respecto e a pesar de que tanto os medios coma o poder político pretendan facernos crer que isto é exclusivamente un conflito laboral do profesorado.
Os recortes, o desprestixio e as carencias aféctannos a todos e a todas, á calidade da educación dos nosos fillos e fillas, a toda a sociedade e pensamos que non podemos continuar impasibles, que temos o dereito e a obriga de protestar e denunciar publicamente esta situación, e que de non producirse unha auténtica mobilización social, polo menos que se escoite a nosa voz, a nosa disconformidade…
Este blog non ten ningún tipo de vinculación política nin sindical, e unicamente se crea como un espazo de información, comunicación e intercambio de opinións e experiencias cun obxectivo común, a defensa e a revalorización dunha educación pública de calidade.
Este movemento pretende facerse extensivo ás familias de todos os centros educativos do noso Concello, así como a todas aquelas persoas con sensibilidade e interese na reivindicación do dereito dos nosos fillos e fillas á calidade da súa educación nunha escola publica, de tod@s, para tod@s...

25 ene 2013

 
 
http://www.elidealgallego.com/articulo/area-metropolitana/seoane-apoya-las-protestas-del-colegio-de-a-rabadeira-contra-la-ley-educativa/20130124221626103866.html
 

Seoane apoya las protestas del colegio de A Rabadeira contra la ley educativa

 
El Ayuntamiento de Oleiros mostró ayer su apoyo total a las protestas del personal del colegio de A Rabadeira para mostrar su rechazo a los recortes de las administraciones públicas y a la nueva ley educativa que el Gobierno de Rajoy pretende implantar para el curso 2013/2014.
El alcalde, Ángel García Seoane, en su habitual intervención de los jueves en la emisora de radio local, dijo que secunda la movilización prevista para el próximo lunes, día 28, consistente en un corte de tráfico en la carretera que enlaza Santa María de Oleiros con el vecino municipio de Sada, a la altura del recinto educativo, a las 14.00 horas.
Seoane señala que su apoyo se fundamenta en los recortes económicos que se están llevando a cabo y también en la masificación que en los últimos años se experimenta en los centros educativos oleirenses.
No obstante, el regidor tampoco quiere que la acción reivindicativa del personal de A Rabadeira perjudique sobremanera a los automovilistas por lo que el Ayuntamiento establecerá recorridos alternativos para ellos.
Por su parte, según fuentes del centro educativo las protestas se llevarán a cabo todos los lunes de manera indefinida y durante media hora.
La muestra de apoyo a las reivindicaciones del colectivo del colegio oleirense no es la primera que realiza el equipo de gobierno. Cabe recordar que García Seoane encabezó diversas concentraciones de los vecinos de la parroquia de Iñás cuando, en el año 2006, reclamaban que se agilizarán los trabajos de mejora en la carretera N-VI.

No hay comentarios:

Publicar un comentario