A construción deste blog responde ás inquedanzas e á iniciativa dun grupo de nais e pais na defensa do ensino público e como medio de protesta ou mobilización fronte aos recortes da Administración e a continua desvalorización da educación pública de calidade en Galicia. Denunciamos as dificultades e os crecentes recortes e entendemos que este non é un problema exclusivo do profesorado, aínda que fose este colectivo o que iniciou as manifestacións ao respecto e a pesar de que tanto os medios coma o poder político pretendan facernos crer que isto é exclusivamente un conflito laboral do profesorado.
Os recortes, o desprestixio e as carencias aféctannos a todos e a todas, á calidade da educación dos nosos fillos e fillas, a toda a sociedade e pensamos que non podemos continuar impasibles, que temos o dereito e a obriga de protestar e denunciar publicamente esta situación, e que de non producirse unha auténtica mobilización social, polo menos que se escoite a nosa voz, a nosa disconformidade…
Este blog non ten ningún tipo de vinculación política nin sindical, e unicamente se crea como un espazo de información, comunicación e intercambio de opinións e experiencias cun obxectivo común, a defensa e a revalorización dunha educación pública de calidade.
Este movemento pretende facerse extensivo ás familias de todos os centros educativos do noso Concello, así como a todas aquelas persoas con sensibilidade e interese na reivindicación do dereito dos nosos fillos e fillas á calidade da súa educación nunha escola publica, de tod@s, para tod@s...

25 ene. 2013

http://www.laopinioncoruna.es/gran-coruna/2013/01/25/gelo-ley-retrograda/686448.html

Gelo, contra una ley ´retrógrada´

 El alcalde secunda los cortes de tráfico previstos por el personal del colegio A Rabadeira en protesta por la nueva norma de educación

 
Cada lunes a las 14.00 horas y con carácter indefinido, la Asemblea do CEIP Rabadeira en Defensa do Ensino Público cortará el tráfico en la carretera de Montrove en protesta por la nueva ley de educación, una acción que el alcalde apoya por tratarse, afirma, de una norma "retrógrada". Aún así y para evitar atascos, la Policía Local se encargará de desviar el tráfico por carreteras alternativas
"Es una ley retrógrada por lo que el Concello de Oleiros apoyará todas sus manifestaciones", afirma el alcalde, Ángel García Seoane, en referencia a las protestas que la Asemblea do CEIP Rabadeira en Defensa do Ensino Público iniciará el próximo lunes en rechazo de la nueva norma de educación que el Gobierno central prevé implantar el próximo curso.
La asamblea prevé celebrar cortes de tráfico "todos los lunes y con carácter indefinido", según explica en un comunicado, en la carretera de Montrove, en el entorno de las instalaciones escolares de A Rabadeira, durante media hora. Además, repartirá entre viandantes y conductores copias del manifiesto que suscribe el colectivo en contra de la normativa y los recortes de la Administración central. El regidor asegura que el Consistorio secundará toda acción que el profesorado lleve a cabo en contra de la Ley de Educación (Lomce) aunque "se intentará que los cortes de tráfico afecten lo menos posible".
Por esta razón, la Policía local se encargará de desviar los vehículos por carreteras alternativas para evitar que se produzcan atascos, que es el objetivo de la protesta.
La Asemblea do CEIP Rabadeira afirma que la nueva ley de educación prevista es "discriminatoria y excluyente" y alerta de que los recortes que el Ejecutivo central lleva a cabo en este ámbito afectan a la calidad de la enseñanza y a las condiciones labores del personal de los centros educativos. "Las aulas están saturadas y no se cubren las jubilaciones", advierte el mandatario oleirense.

No hay comentarios:

Publicar un comentario